چشم انداز بازار- 25 مرداد 1399
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
درباره مدیریت
بورس آکادمی یکی از محصولات گروه اکوبیزنس بوده که از سال 1398 فعالیت خودش رو در زمینه برگزاری دوره های مربوط به اقتصاد، مالی و سرمایه گذاری شروع نموده است. این آکادمی فعالیتش در جهت برگزاری دوره های توانمندساز جهت اشخاصی که به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای مالی و غیر مالی هستند، می باشد.
نوشته های بیشتر از مدیریت
دیدگاهتان را بنویسید